Συμβουλές για την συντήρηση του τρέιλερ σας!

5 Απριλίου 2018
Δημοσιεύθηκε από : Stefanidis Trailers

ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΡΕΙΛΕΡ

Προληπτική συντήρηση του τρέιλερ θα μας γλιτώσει από πολλούς μπελάδες, αλλά κάθε δύο χρόνια ένα service στον αντιπρόσωπο-κατασκευαστή θα χαρίσει στο trailer πολλά χρόνα ζωής. Αρχικά ας ασχοληθούμε με τι μπορούμε να κάνουμε εμείς…

  • Λασκάρισμα στα μπουλόνια και πέρασμα με αντισκωριακό σπρέυ ώστε αν θελήσουμε να αλάξουμε λάστιχο να είναι εφικτό.
  • Ξέπλυμα με πολύ νερό τα φρένα του τρεϊλερ αν φέρει σύστημα φρένων
  • Αντισκωριακό σπρέυ & γράσο γραφίτη στην χούφτα, στον εργάτη και στην καστάνια.
  • Συχνός έλεγχος του συρματόσχοινου του εργάτη.
  • Κρατήστε καθαρές της ηλεκτρικές επαφές και απομακρύνετε την υγρασία με ειδικά σπρέι
  • Έλεγχος της τσιμούχας του δαχτυλιδιού σύσφιξης και γρασάρισμα του ρουλεμάν πριν την πάροδο της διετίας ή τριετίας ανάλογα με τον τρόπο φύλαξης του τρέϊλερ που
  • προληπτικά καλό θα ήταν να αντικατασταθούν από τον κατασκευαστή.
  • Ο αέρας στα ελαστικά συνιστάται από την εταιρία κατασκευής να κυμαίνεται ανάλογα με το φορτίο από 2,5 έως 4,5 bar πίεση.

 

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΡΟΥΜΟΥΛΚΗΣΗΣ

Βεβαιωθείτε ότι το όχημα, το ρυμουλκούμενο και τα ελαστικά είναι σε καλή κατάσταση
Χρησιμοποιήστε ασφαλές δέσιμο ώστε να κρατήσετε το ηλεκτρικό καλώδιο μακριά από το δρόμο.
Να ελέγχετε πάντα τα φώτα πριν από την αναχώρηση για ταξίδι.
Ασφαλίστε όλα τα αντικείμενα που υπάρχουν πάνω στο ΑΤV/moto, εντός του σκάφους ή της μπαγκαζιέρας.
Βεβαιωθείτε ότι το τρέιλερ (ρυμουλκούμενο) είναι ισορροπημένα σωστά και το φορτίο κατανεμημένο.
Κρατήστε το κέντρο βάρους του φορτίου όσο το δυνατόν χαμηλότερα
Να μην υπερβαίνει τα όρια βάρους
Επανατοποθετήστε το όχημά σας, εάν χρειάζεται, αντί να κάνετε ελιγμούς με το τρέϊλερ (ρυμουλκούμενο)
Σταματήστε για επανέλεγχο του φορτίου λίγο μετά από το ξεκίνημα της διαδρομής και ελέγξτε τους ιμάντες πρόσδεσης.
Χρησιμοποιήστε ταχύτητα στο κιβώτιο για να βοηθήσετε την πέδηση όταν υπάρχει μεγάλη κατηφόρα (το λεγόμενο “φρενάρισμα με ταχύτητα”).
Ελέγξτε της ζάντες για τη θερμότητα για να εξασφαλίζετε ότι τα φρένα δεν είναι υπερθερμασμένα.
Μην αποσυνδέετε το σύστημα πέδησης ρυμουλκούμενου.
Να έχετε πάντα εφεδρικό τροχό.

ΓΕΝΙΚΑ

Γνωρίζουμε όλοι ότι στην Ελλάδα κυκλοφορεί ο καθένας με ότι θέλει και σπανίως ελέγχεται, αλλά στην περίπτωση ατυχήματος τα δικαστήρια και οι ασφαλιστικές εταιρείες δεν δείχνουν καθόλου την ανοχή που επιδεικνύει η Τροχαία.
Σημειώστε ότι τρέιλερ χωρίς αμορτισέρ (κανονικά αμορτισέρ, επιπλέον του άξονα στρέψης) δεν επιτρέπεται να κινείται με πάνω απο 80 χλμ/ώρα. Με αμορτισέρ επιτρέπεται μέχρι 100 χλμ/ώρα, η οποία ακόμα και σε ευθείες εθνικές οδούς είναι τρομακτική ταχύτητα για ένα ΙΧ (ή αγροτικό) με …2,5 τόνους δεμένους στον κοτσαδόρο. Τα αμορτισέρ εκτός του οτι βελτιώνουν την οδική ασφάλεια κάνουν και το ταξίδι πολύ πιό άνετο.

Η οδήγηση με τρέιλερ (πάνω απο 750 κιλά μικτό βάρος) απαιτεί άδεια οδήγησης B96 ή B+E – Γ+Ε. Δηλαδή η κοινή άδεια Β κατηγορίας δεν σας καλύπτει για τρέιλερ μεταφοράς …αλόγου, για παράδειγμα.